קוראים

יום רביעי, 17 בינואר 2018

הגעת לגיל שאפשר להתחיל

לא היה להם שום דבר משותף - לא מוצא, לא שפת אם, לא דעות, לא השקפת עולם ואפילו לא צבע עור ובכל זאת הם היו זוג, ולמרות שהם היו שונים זה מזה לחלוטין במראה ובאופי הייתי מאוהב בשניהם.
בלילות הייתי מתהפך על מיטתי הערירית עורג אל סטס ואל ניסו כאחת, יודע עד כמה זה טיפשי וחסר הגיון ובכל זאת חושק, רוצה, מתגעגע ומפנטז.  
לדעת אימא הם היו השותפים הגרועים ביותר שיכולתי לבחור לחלוק איתם דירה, אבל לדעתי הם היו הבחורים המדהימים והמדליקים ביותר שפגשתי מימי.
כן, נכון, הם היו הסיוט הכי גרוע של אימא - ערסים מהזן ההומואי - חסרי מעצורים, פרועים ולא מסודרים, אבל הם גם היו סקסיים, יפים ומחוטבים, מאוהבים זה בזה והכי חשוב, מאיזה שהיא סיבה מוזרה ולא ברורה הם חשבו שאני בסדר!
נכון, קצת תמים, קצת חנון, מעט לא בעניינים, אבל בהחלט חמוד וראוי לתשומת לבם הידידותית.
לילה בודד אחד בעודי שוכב חסר מנוחה בחדרי החשוך, מתאמץ לקלוט איזה קול מכיוון חדר השינה שלהם נפתחה פתאום הדלת שהם הקפידו לסגור כל לילה וניסו התדפק על דלתי. "קיבלנו אחלה חומר ונרגילה חדשה, בא לך לנסות?" שאל בחיוך מסנוור, שיניו הלבנות בוהקות בפניו השחומות - לא לחינם כינה אותו סטס כושי.
"אהה... תשמע ניסו, כבר נורא מאוחר... ובחיים לא עישנתי נרגילה ו..."
"נו, יאללה, בוא כבר, הגעת לגיל שאפשר להתחיל לעשן." דחק בי סטס בבס רוסי דשן שלא הייתי מסוגל לעמוד בפניו, ופתאום הייתי בחדר השינה שלהם - חדר גדול עם דלת צרפתית שהובילה למרפסת קטנה ומעוגלת ובמרכזו מיטה ענקית מעץ ומברזל מחושל.
התיישבתי בין שניהם בפיז'מה שלי, מרגיש לבוש מאוד בין שני הגברים היפים האלו שחשפו בלי בושה חזות שריריים. זה של ניסו חלק ושחום, ואילו זה של סטס מכוסה פלומה בלונדינית מתולתלת ומפתה שירדה בפס דק וסקסי לאורך בטנו ונעלמה מתחת לגומי של מכנסיו הקצרים.
הם החליפו ביניהם את פיית הנרגילה המבעבעת, שואפים ממנה במיומנות מעוררת קנאה בעוד אני נשנק ומשתעל מעל הנרגילה שלי.
סטס טפח ביד גדולה וחמה על גבי עד שהפסקתי להשתעל ושאל למה אני לא מוריד את החולצה בלילה חם שכזה (הלילה לא היה כל כך חם, אבל לסטס היה תמיד חם) ואני הסמקתי וגמגמתי שאני מתבייש.
"למה?" שאל ניסו והחליק כף יד דקה, ארוכת אצבעות קרירות וחלקלקות אל מתחת לשולי חולצתי. מגעו הקליל והמרפרף הבעיר את עורי באש ופתאום היה לי באמת נורא חם.
"כי אני... אני... אני שמן ויש לי נמשים." גמגמתי.
"אתה לא שמן!" פסק סטס בבס הסמכותי שלו ובבת אחת הפסקתי להרגיש שמן. (אין לי מושג למה הקול העבה החם והסמכותי שלו מצליח לשכנע אותי יותר מכל הנאומים הארוכים והמעצבנים של אימא, אבל ככה זה)
"לכל הג'ינג'ים יש נמשים, נמשים זה סקסי." חייך ניסו חייך מפתה, חושף גומות חן, "אבל אם אתה מתבייש אפשר לכבות את האור."
"לכבות את האור זה רעיון מצוין!" אמר סטס בשביעות רצון, "אתה גאון כושי." העביר את ידו מעבר לכתפי וליטף את בן זוגו שהיטה את ראשו בתנועה מלאת חן ונישק במפתיע את כף היד הענקית המונחת על שכמו.
אחר כך כבה האור וחדר השינה שקע בעלטה.
"איזה ירח יפה." אמר סטס בקול חולמני, "הנה, שם, מעל המרפסת." הוא נשכב על גבו, בוהה לעבר הדלת הצרפתית הפתוחה שדרכה נשקף עץ ברוש דקיק ולצידו זורח פלח ירח לבנבן, משחק מחבואים עם ענן שובב וכמה כוכבים קורצים.
"בשכיבה רואים טוב יותר." הסכים ניסו ונשכב גם הוא, אבל כשרציתי להשתרע בין שניהם הם טענו שעלי להוריד קודם את חולצתי ואפילו עזרו לי למשוך את זרועותיי - שתמיד בושתי בדקיקותן הלא מסוקסת - מתוך השרוולים.
"הנה, אתה רואה ג'ינג'י, אין ממה להתבייש." אמר ניסו והעביר אצבע ארוכה ואלגנטית בין פטמותיי שהזדקרו מיד.
"תראה איזה יופי." נאנח סטס והתרומם על מרפק אחד, "אני חולה על פטמות ורודות וקטנות כאלו." התוודה בעודו נוטל את פטמתי בפיו החם, ספק יונק ספק מכרסם אותה.
"אתה חולה על פטמות בכל צבע." הצטחק ניסו שפטמותיו היו גדולות וצבען אדום כהה, כמעט סגול, "אבל לג'ינג'י יש באמת פטמות חמודות, הן נראות כמו ניצנים של ורד." התפייט ולקח את פטמתי השנייה בפיו.
"נו, די חבר'ה." נרעדתי והתפתלתי בניסיון נואש וחסר תקווה להסתיר את הזקפה שאיימה לקרוע את הבד הדקיק של מכנסי. "מספיק, זה... זה..."
"מחרמן?" התעניין סטס ודחף יד בטוחה וחזקה לתוך מכנסי.
"מדליק?" חקר ניסו בשובבות וצירף את ידו לזו של סטס.
"אולי מטריף?" הציע סטס, ובעזרתו של ניסו משך את המכנסיים שלי למטה והשליך אותן לרצפה.
נותרתי ערום בין שני הגברים הערומים גם הם, שוכב פרקדן, זקפתי מצביעה לתקרה, חש חסר אונים ומיוחם. הם שכבו על צידם, זה מימיני וזה משמאלי, לוחצים איברים זקורים ומשתוקקים אל שני צידי גופי.
"נו ג'ינג'י." הצטחק סטס, חופן את אשכי, סוחט, מלטף, מועך קלות ושוב מלטף אותם. "עכשיו תורך."
"מה אתה רוצה לעשות?" עודד אותי ניסו, מעביר את כפו מכיפת הזין שלי אל בסיסו.
"לא יודע." גמגמתי, "תחליטו אתם."
"אתה בטוח שאתה רוצה שאנחנו נחליט בשבילך?" הרכין ניסו את פניו אל פני ושפתיו, מלאות וכהות וכל כך, כל כך רכות, הברישו את שפתי.
"כן, בבקשה. אתם תחליטו, אני כולי שלכם." נאנחתי ותחושת רווחה הציפה אותי על שהאחריות הוסרה מעל כתפי.
הם החליפו זה עם זה את אחד המבטים השובבים שלהם, מבטים שגרמו לי לאהוב את שניהם כאחד בלי יכולת להחליט את מי מהם אני מעדיף, ואז מצאתי את עצמי פתאום כורע על ברכי מעל לסטס, פני מעל לאברו הזקור בעוד הזין שלי נתון בפיו.
"אני... אני לא יודע מה לעשות, אף פעם בחיים לא... אין לי מושג מה עושים."
"תעשה לי מה שאני עושה לך." יעץ לי סטס והעביר את לשונו סביב כיפת הזין שלי שרטט בפיו החם.
כמובן שעשיתי כדבריו והייתי כל כך מרוכז בזין העבה והישר שלו, נהנה כל כך מהעונג שהסב לי בתמורה למה שעשיתי לו, עד שלקח לי זמן מה להבחין שניסו לא מסתפק בהתבוננות בלבד.
אצבעותיו נגעו בישבני, מחליקות בעדינות בין הפלחים, מרפרפות סביב החור שלי, בהתחלה מסתפקות רק בגישושים זהירים ואחר כך נעשות נועזות יותר.
החומר הקריר שנמרח עליו ובתוכו היה חומר סיכה מיוחד שלא יפגע בקונדומים הסביר ניסו וביקש מסטס שיעשה הפסקה (שבאה בדיוק בזמן, הייתי קרוב מאוד לגמור) כדי להלביש לי קונדום.
"אני יודע שזו הפעם הראשונה שלך חמוד, אבל רק ליתר בטחון עדיף שכולנו נשתמש באמצעי הגנה." הסביר, ופתאום נישק אותי על פי. מרוב תדהמה חשקתי את שפתי והסבתי את ראשי ואחר כך התביישתי והתנצלתי.
"אף פעם לא התנשקת?" שאל בפליאה.
הנדתי לאות לא והוא חייך בטוב לב. "הגעת לגיל שכדאי להתחיל. בוא, אני אלמד אותך."
"גם אני רוצה." מחה סטס, וככה שכבתי בין שניהם, מפנה את ראשי פעם לצד אחד ופעם לשני, מנשק פעם את סטס ופעם את ניסו, משווה את הטעמים והתחושות ולא יכול להחליט את מי אני מעדיף יותר.
סטס היה חם, שעיר וחזק, וטעמו מתוק ומגרה כשל קרואסון חם, בעוד שניסו היה קריר וחלקלק, מגעו קטיפתי ועדין, וטעמו מפתה כשל שוקולד מריר.
השתעשענו בנשיקות וליטופים עד שמצאתי את עצמי שוכב על סטס, אברי צמוד לזה שלו, נשען על חזהו הרחב והשעיר, מנשק את שפתיו ותנוכי אוזניו חליפות בעוד ניסו כורע בין רגלי הפשוקות מעל ירכיו של סטס, מלטף את עכוזי, מחליק באצבעותיו הרגישות על הנקודה הפועמת מתחת לאשכי - בערך באמצע הדרך לפי הטבעת שלי שהתכווץ מפחד כשהוא ניסה להחדיר לתוכו את אברו הזקור.
"אתה חייב להתרפות ולהירגע אחרת זה יכאב ג'ינג'י." אמר סטס בעדינות.
"אני אנסה." לחשתי וניסיתי בכל כוחי להתרפות, אבל כשכיפת הזין האדומה סגולה של ניסו ניסתה להידחק לתוכי צרחתי בבהלה ו... התעוררתי.
שוב הייתי לבד במיטתי, מחבק כר לח מזיעה.
"ג'ינג'י!" דפק ניסו על דלת חדר השינה שלי, "אתה בסדר? מה קורה אתך?"
הוא נשמע מודאג, ורציתי בכל מאודי להרגיע אותו, אבל גרוני היה חנוק מדמעות ולא הצלחתי לענות. ניסו דפק שוב ואז נכנס והתיישב לצידי. "מה קרה חמוד? אתה רועד כולך, היה לך חלום רע?"
"לא, זה היה חלום טוב, אבל..."
"אבל מה?"
"הוא נגמר רע."
"על מה היה החלום?" שאל סטס בסקרנות, נשען על משקוף חדר השינה שלי, לבוש רק מכנסים קצרים ונראה חמים ומגרה כמו קרואסון טרי.
"על... על... עליכם. חלמתי עליכם ועלי יחד במיטה שלכם." רעדתי, ספק מפחד ספק מבושה.
המבט הזה, המבט השובב שאני כל כך אוהב, חלף בין שניהם.
"באמת?" אמר ניסו וחייך את חיוך גומות החן הסקסי שלו.
"מעניין מאוד." הצטחק סטס, "אולי תבוא למיטה שלנו ותספר לנו מה בדיוק קרה בחלום שלך?"
"אהה.. אני... אהה..."
"בוא." משך אותי ניסו מהמיטה, "מספיק לגמגם." אחז בזרועי והוביל אותי לפתח.
"כן, לא כדאי לדחות דברים כאלו, אתה יודע כמה מהר שוכחים חלומות אם לא מספרים אותם מיד." תמך בו סטס, ואחז בזרועי השנייה.
הם הובילו אותי לחדר השינה החשוך שלהם שרק פלח ירח זורח תלוי מעל המרפסת האיר אותו באור קלוש והושיבו אותי בין שניהם.
"אז על מה בדיוק חלמת?" שאל ניסו.
"אהה על... אהה..."
"רק רגע, נורא חם פה, לא? אולי, לפני שאתה מתחיל לספר, כדאי שתוריד חולצה." הציע סטס.
"אני... אני קצת מתבייש להתפשט."
"שטויות, אין לך ממה להתבייש." אמר ניסו ונתן לי נשיקה בטעם שוקולד מריר.
"נכון, הגעת לגיל שאפשר להתחיל." משך אותי סטס לעברו, נישק אותי נשיקה חמה ומתוקה בטעם קרואסון טרי ומשך מעלי את חולצתי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה