קוראים

יום שלישי, 23 בינואר 2018

ד. מכירים את זה ש...

1. שמן בראש
מכירים את זה שמרוב שאתה מרגיש אפס לא שווה שחי עם מישהו שאתה נורא אוהב ומעריך ורוצה אתה פוחד שהוא יעזוב כי מה פתאום שבן אדם שווה ומוצלח כזה יתקע עם דפוק כמוך? מכירים את זה שמרוב שאתה פוחד שמשהו יקרה אתה מצליח איכשהו לגרום לזה שזה באמת קורה? לא? מזלכם כי זה בדיוק מה שקרה לי עם שביט.
התאהבתי בו ממבט ראשון אבל הצלחתי לגלות לו את זה רק אחרי שהפסקתי להיות שמן ולתימהוני ולאושרי הוא רצה אותי והוכיח לי את זה בצורה ברורה. היה לנו נהדר יחד במיטה והיו לנו כמה שבועות של אושר מושלם אבל מה לעשות שלמרות שרזיתי והתחטבתי בראש עדיין הרגשתי שמן ומכוער ורופס ולא האמנתי שבחור יפה וחכם ומקסים ומצחיק ושווה כמוהו באמת רוצה אותי?
כל הזמן אכלתי סרטים שאני מגעיל ושמן ומכוער וכדי להיות בטוח שאני לא כל כך נוראי בדקתי אצל אחרים מה אני שווה, והשלמתי חוסרים מהתקופה בה הייתי שמן. במקביל עשיתי לשביט את המוות ובלבלתי לו את המוח בצורה בלתי נסבלת עם הדיאטות שלי, ומה שהיה הכי גרוע, הבאתי גברים אחרים למיטה שלנו. זה באמת היה דפוק, אהבתי אותו כל כך ובכל זאת חיבלתי בקשר שלנו בצורה מטורפת לגמרי.
בסוף הוא כמובן גילה, נפגע מאוד ונפרד ממני למרות שניסיתי להסביר שזה שהייתי עם אחרים לא אומר כלום ואני אוהב רק אותו. הפרידה שלנו הייתה איומה, הוא לא רצה לראות אותי ואפילו לא לדבר בטלפון. נכנסתי לדיכאון נוראי ואפילו פניתי לעזרה לפסיכולוג שנתן לי כדורים שגרמו לי להשמין, באמת תודה רבה דוקטור!
אחרי כשנה הכל הסתדר, בערך, ביום כיפור כתבתי לשביט מכתב, התנצלתי בפניו וביקשתי את סליחתו והוא סלח ושוב היינו חברים. לתימהוני הגדול המשכתי להיות מאוהב בו כמו בהתחלה, עשיתי הכל כדי להילחם ברגש המיותר הזה, אבל לא משנה עם כמה בחורים הזדיינתי וכמה מחמאות קיבלתי על השרירים הסקסיים שלי המשכתי להיות מאוהב בשביט.
ביום הולדת השלושים ואחת שלי החלטתי שזה פשוט מגוחך, כמה זמן אני אהיה תקוע על שביט? אני חייב לעשות משהו כדי להמשיך הלאה. החלטתי שאם לשביט יהיה בן זוג רציני, בחור מוצלח ויפה שרוצה זוגיות, לא רק זין ואני אראה אותו מאוהב באחר אני אבין שזה חסר סיכוי וסוף סוף ירד לי ממנו.
ידעתי בדיוק מי יתאים לשביט. ענר היה חומד של בחור, יפה וחכם ומסודר כלכלית ופשוט מותק של בן אדם. בזמנו הוא התאמן איתי אבל כששלחתי אליו ידיים הוא סירב בטענה המתוקה שהוא רוצה בן זוג קבוע ולא מעוניין בסטוצים. שביט יתלהב ממנו עד השמיים חשבתי וצדקתי. הזמנתי את שביט ליום הולדתי והבטחתי להפגיש אותו עם בחור נחמד שגם רוצה זוגיות ומאס בסטוצים ואפילו נהניתי מן הנאה מעוותת וחולנית לראות כמה טוב הם מסתדרים יחד. שניהם היו מוקסמים זה מזה והייתי בטוח שהכל יסתדר ובקרוב שביט יהיה מסודר בזוגיות חמימה ונעימה ואני אתגבר עליו ואמשיך בחיי.
תכל'ס דווקא צדקתי. הם באמת התאהבו ומהר מאוד החליטו לעבור לגור יחד ופתאום שביט גילה לי סוד – הוא אוהב את ענר ומת על הדירה היפה שלו במרומי הכרמל אבל הסקס שלהם לא מוצלח.
לדעתי זו הייתה סיבה מוצדקת לפרידה, יש דברים שאי אפשר להתפשר עליהם וסקס טוב, לפחות בהתחלה, זה אחד מהם, אבל שביט חשב אחרת. משום מה כשהיה מדובר בענר הוא החליט פתאום שסקס זה לא הכל בחיים ושצריך להתפשר בזוגיות. מעניין, כשהיה מדובר בי הוא לא היה מוכן לשום פשרות למרות שהסקס שלנו היה מעולה. זה ממש עצבן אותי, אבל שביט עקשן גדול ואם הוא מחליט משהו אי אפשר להזיז אותו. למרות שכעסתי הסכמתי לבוא לעזור לו לעבור לדירה של ענר, אבל בשקט בלב החלטתי שזו ההזדמנות שלי, התאפקתי מספיק זמן ואני מת להרגיש אותו שוב ואם הסקס עם ענר לא מוצלח אז למה שאני לא אמלא את החלל הזה?
הייתה לי מין פנטזיה ילדותית כזו שאם אני אצליח לפתות אותו לשכב איתי שוב הוא יקלוט שהוא בעצם אוהב אותי, לא את ענר ושהוא יעבור לגור איתי ולא בדירה היפה והמטופחת של ענר. סופה של הפנטזיה הילדותית הזו היה כסופן של כל חלומות הילדות של כולם – היא התנפצה על סלעי המציאות הקשים. היה סקס מדהים, כמו תמיד אצלנו, אבל אחר כך הוא הלך לגור עם ענר אהוב ליבו ולא שהוא ויתר על סקס טוב חלילה, הרי יש דברים שבלתי אפשרי להתפשר עליהם אבל למה להתפשר כשיש לך מצד אחד בן זוג אוהב ומוצלח שמכניס אותך לדירה היפה והיוקרתית שלו בלי לבקש שכר דירה, ומצד שני יש לך טיפש אחד שחולה עליך ומוכן להזדיין אתך כל פעם שאתה רק רומז לו שיש מצב.
מבחינתם של ענר ושביט זה היה סידור אידאלי. ענר מקבל אהבה וכבוד ופינוקים, שביט נהנה מבן זוג מעריץ ויפה, ומה אני מקבל? אני מקבל זין. נכון, אני נהנה לקבל אותו, אבל מה עם כל השאר? מה עם זוגיות ואהבה? אם לא הייתי מאוהב בשביט יכול להיות שהייתי משלים בשקט עם המצב. למי אין יזיז נשוי שפורק עליו מידי פעם חרמנות שצבר בחיי נישואיו המשמימים? אם גם הצד השני מעוניין רק בסקס טוב ונטול סיבוכים הכל בסדר, אבל אם אתה ממשיך להיות מאוהב כמו דביל בגבר הזה שהפך אותך ליזיז סודי, אכלת אותה.
ופה נכנס לתמונה איציק. בהתחלה כשהוא חיזר אחרי ופחות או יותר זרק את עצמו לרגלי, מורח אותי במחמאות מתוקות, די זלזלתי. אני לא רוצה להשתחצן, אבל מדריכי כושר מסוקסים הם אנשים מאוד מחוזרים. אני מקבל כל הזמן הצעות לסקס ולמה שקוראים באטרף תמיכה, שזה, אם לא הבנתם, פשוט זנות. גברים שרוצים אותך למרות שאין להם סיכוי כי הם מבוגרים, או שמנים, או סתם מכוערים, מוכנים לשלם לך על התענוג. למזלי אף פעם לא הייתי במצב כלכלי כל כך קשה עד שאצטרך להתפתות לסידור מתועב כזה. בהתחלה חשבתי שאיציק הוא גם אחד מאותם טיפוסים עלובים שמנסים לקנות סקס עם כסף אבל אחרי כמה פגישות איתו הבנתי שטעיתי. למרות שהוא כבר היה בן חמישים פלוס, וממש לא נראה כמו אל יווני חלק וחטוב, איציק בהחלט לא היה עלוב נפש מתרפס. הוא הכיר בערך עצמו וטען שאם רק אתן לו סיכוי ואפסיק לשפוט אותו על פי מודל היופי המעוות המקובל היום אני אופתע לטובה. "אני גבר אמיתי ולא אחד מהעופות המרוטים האלה שמקיפים אותך ומנסים לגעת בך." הודיע לי, מפגין גבריות בוטחת ובשלה שעוררה את סקרנותי.
יאללה, בוא ננסה, מה כבר יכול להיות? חשבתי ונעניתי להזמנתו לבקר אצלו בבית. הוא גר ממש ליד בית חולים כרמל בדירה גדולה ומאווררת שהשקיפה על הים. הייתה לו מרפסת רחבת ידיים מלאה עציצים ירוקים. סלון גדול מרוהט ברהיטי עץ כבדים ומשובחים ששדרו גבריות סמכותית ומאופקת, וחדר שינה ענקי עם מיטת מתכת גדולה מאוד, אפיריון קטיפה אדום כהה מעליה, וארגז עץ מחושק בפסי מתכת למרגלותיה. על הקיר, מול המיטה, הייתה טלוויזיה שטוחה גדולה מאוד, ותחתיה ניצבה שידה מלאה דיסקים של סרטי פורנו.
"הכל פה כל כך גדול." השתוממתי, מציץ למקלחת שגם היא הייתה ענקית והכילה ג'קוזי נהדר עשוי שיש שחור.
"כן, שיפצתי הכל לפי הטעם שלי. חיברתי שני חדרי שינה לאחד, ואת חדר השינה השלישי צירפתי למקלחת, אני אוהב שיש מרחב ומקום לזוז." הסביר איציק בבת צחוק מרוצה.
"ומה יש פה בארגז הזה?" החלקתי את ידי על הארגז שנראה כמו ארגז אוצרות של שודדי ים.
"סבלנות," אמר איציק בנימה בוטחת, אחז בכתפיי, נישק אותי בחזקה על פי והטיל אותי על המיטה, "אם תהיה ילד טוב אני אראה לך את כל האוצרות שלי."

2. עבד הבית
תיבת האוצרת של איציק הכילה אביזרים משונים שאת רובם לא זיהיתי. היו שם אזיקים מכל מיני סוגים, רצועות עור מחוברות זו לזו בטבעות מתכת, קולרים משובצים בניטים, מבחר נאה של דילדואים ובאט פלאגים בכל מיני גדלים וצבעים, שפע מגוון של קונדומים ושוט אחד עם עשר זנבות עשוי עור שחור, שהאמת הפחיד אותי מעט.
"אל תדאג," גיחך איציק שהבחין בזעזוע שחלף בי למראה השוט, "אני שומר אותו רק בשביל ילדים רעים ואתה, אני רואה, ילד טוב, נכון?"
"כן, נכון." ניסיתי לחייך, ואז הוא הדף בעדינות את ראשי לכיוון המפשעה שלו ובמשך זמן רב לא הוצאתי הגה מפי, הייתי עסוק מידי. ההתחלה הייתה נחמדה, היה כיף, סקס מעולה ויצירתי, יין משובח, קנאביס בשפע, והמון מחמאות על השרירים שלי (זה תמיד קונה אותי) אבל עם הזמן העסק התחיל להידרדר. איציק הודיע לי שהסקס שלנו הוא סקס ונילי, וזה סקס משעמם ונדוש מידי לטעמו.
"מה רע בווניל? אני דווקא די אוהב ווניל." מחיתי, ואיציק צחק, פקד עלי להתקדם, ואזק את ידי לעמודי המיטה, ולפני שחדר לתוכי עטה על הזין שלו קונדום משוכלל שהיו עליו בליטות שנועדו להגביר את ההנאה. נו, מילא, זה לא היה רע, אבל הייתי נהנה הרבה יותר אם הוא היה נרגע קצת מכל המכשירים והשכלולים ופשוט מנשק אותי כמו שצריך. התברר שנשיקות והתכרבלויות זה ונילי מידי, ושאני לא אעלה בכלל על דעתי להיות זה שמזיין, כי לדעתו אני אמור להיות תמיד מתחתיו, פעור ואסיר תודה, ככה הוא ניסח את זה.
בהתחלה חשבתי שהוא מתבדח, או סתם מנסה להרשים אותי, ושעם הזמן, אחרי שנכיר אחד את השני טוב יותר, והוא יבטח בי מספיק כדי להרשות לעצמו להיות גם פסיבי. ככה זה היה עם שביט, בהתחלה הוא התעקש שהוא רק אקטיבי, ואין מצב שהוא יניח למישהו לחדור אליו, אבל קצת אלכוהול, וקצת נשיקות וחיבוקים, וקצת פינוקים וחנופה והוא השתחרר והרשה לעצמו לתת גם לי את השליטה, ונהנה מזה בדיוק כמוני. אחרי שהפכנו ליזיזים זה כבר בכלל לא היה יותר עניין גדול, היה ברור שכל אחד מאיתנו יכול גם וגם, ושאנחנו לא מקובעים על כלום. זה מה שהפך לדעתי את הסקס שלי עם שביט למעולה, זה והעובדה שהייתי מאוהב בו כמו ילד מתבגר שמגלה רק עכשיו את עניין הסקס. 
אחרי כמה שבועות של סקס בסגנון איציק התחלתי להתחרט על ההצגה שעשיתי לשביט כשהצגתי בפניו את איציק, והצטערתי שבפזיזות רבה כל כך הכרזתי בפניו שאני ואיציק מאוהבים וגרים יחד. זה באמת היה טיפשי, כל מה שרציתי היה לעורר את קנאתו ולגרום לו להעריך אותי יותר. רציתי שהוא ידע שאם הוא השיג לעצמו בן זוג קבוע אז הנה, גם אני יכול. האמת, שמעולם לא גיליתי לשביט, בקושי גיליתי לעצמי, הייתה שאני ואיציק ממש לא היינו בני זוג, ובעצם גם לא גרנו יחד. הוא אמנם הזמין אותי אליו לסופי שבוע ממושכים, והרשה לי להחזיק אצלו מברשת שיניים וקצת בגדים, אבל היה לי ברור שזה מצב זמני ושאני אצלו על תנאי. הוא בכלל לא התבייש להודיע לי שהוא מחפש מה שהוא כינה, די בחוצפה - עבד בית, ושאני אצלו בתקופת מבחן עכשיו, ואם אעבור את המבחן הוא ירשה לי, ברוב טובו, לגור אצלו ולשרת אותו.
תקופת המבחן הייתה אמורה לארוך כשנה בערך, אבל כבר אחרי חודשיים נכשלתי כישלון חרוץ והועפתי מביתו וממיטתו של איציק. אני לא בא בטענות לאיש, ברור לי שמי שהכשיל אותי הייתי קודם כל אני. למרות כל התסביכים שלי בגלל עודף משקל, ובגלל שאני דיסלקט והומו וכל השאר (השאר זו בעיקר האהבה העקשנית והמטופשת הזו לשביט), כנראה שלא נועדתי להיות עבד של אף אחד. כל הקטע הזה של שליטה היה די מחרמן בעיקר בהתחלה, אבל ברגע שזה חרג ממשחק מדליק ופרטי במיטה ועבר לחיים האמתיים התברר שאני סך הכל רק עוד בחור ונילי אחד שלא מסוגל לצאת מהקופסה, ולהיפטר מכל השטויות שלימדו אותי כל חיי, זה בכל אופן מה שאמר לי איציק אחרי שברחתי מחדר השינה שלו בגלל שהוא הכניס לתוכה את ענר של שביט.
ענר, למרבה התדהמה, דווקא כן היה עבד מוצלח מאוד, ככה החליט איציק אחרי שפיטר אותי מתפקיד העבד וזרק אותי החוצה.
פתאום התלונות של שביט על זה שענר הוא חרא סקס התחילו להישמע הגיוניות. ענר החמוד היה צריך מישהו רע וקשוח כמו איציק, ושביט שהתפעל ממנו ולא הפסיק להתחשב בו ולהיות עדין ונחמד כלפיו שעמם אותו, ואפילו עצבן אותו.
יכול להיות שענר התחבר לעבד הפנימי שלו בגללי בגלל שיעצתי לשביט לתת לו לעשן קנאביס? ענר לא מעשן אבל הוא עובד בבית חולים והוא השיג די בקלות גראס רפואי ואפה ממנו עוגה מתובלת, ולפי מה ששביט סיפר לי, אחרי שענר טעם ממנה הוא השתחרר מספיק מבחינה מינית כדי לגלות את טבעו האמיתי?
אבל מצד שני, אם הוא באמת כזה, וסקס וונילי רגיל משעמם אותו, הוא בטח היה מגלה את זה בשלב זה או אחר של חייו גם בלי להתמסטל, לא? נכון שבגללי איציק וענר נפגשו, אבל אם זה לא היה איציק בטח היה מגיע אחד אחר, אולי אפילו גרוע יותר.
יום אחד איציק הודיע לי שהוא הכין לי הפתעה והיה מרוצה לראות כמה נדהמתי כשענר נכנס לחדר השינה שלו לבוש רק חוטיני וחיוך מבויש. "מה אתה עושה פה?" צעקתי עליו, מעצבן את איציק שלא הרשה לאף אחד חוץ ממנו לצעוק בחדר השינה שלו.
"אם לא נאה לך אז שב לך פה בצד ותשתוק!" פקד עלי, מושיב אותי על כורסה מסולסלת קלועה מנצרים, כורסא יפה להפליא (סטייל הסרט עמנואל, אם מישהו עוד זוכר), אבל מאוד לא נוחה לישיבה.
"ואם לא בא לי?" התחצפתי וחטפתי סטירה, ולפני שהספקתי לקום ולהחזיר לו איציק לכד את ידי מאחורי גבי, סובב אותן מאחורי משענת הכיסא, ואזק את פרקי ידי זה לזה. צעקתי וניסיתי לקום, אבל בזריזות שטנית ממש הוא אזק גם את רגלי לרגלי הכורסא, ופתאום מצאתי את עצמי קשור חסר אונים לדבר המחורבן הזה שהשאיר על עורי דוגמא מכאיבה של פסים קלועים.
אחר כך הוא פנה לטפל בענר שהביט בו בעיני עגל, מוקסם לגמרי. "רד על הברכיים," פקד עליו, "ותתחיל למצוץ, נראה מה אתה שווה."
ענר ציית בלי היסוס, ואיציק היה כנראה שבע רצון כי אחרי שהזקפה שלו הייתה נוקשה מספיק לטעמו הוא הסתפק רק בכמה הצלפות סמליות על עכוזו המחוטב של ענר שכרע על המיטה בצייתנות, מפנה אליו את החור החמוד והוורוד שלו. איציק לבש את אחד הקונדומים המחוספסים שלו, חדר אליו בפראות, וצחק כשענר גנח וייבב. הם המשיכו להתפרע לאורך ולרוחב המיטה, ענר מייבב ומתחנן שאיציק ירשה לו לגמור, ואיציק מסרב ומועך בכוח את אשכיו החלקים והחמודים.
הייתי אחוז גועל מהמחזה, אבל בד בבד גם חרמן להשחית, ואיציק, הסוטה הזה, הבחין בכך ואמר לענר שהוא ירשה לו לגמור רק אם הוא יצליח לגרום לי לגמור לו בפה.
"הייתי מעדיף שלא, הוא חבר של שביט, ולא נוח לי ש..."
"שתוק!" פקד עלי איציק, "סתום את הפה או שאני אסתום לך אותו." איים עלי, שולח מבט רב משמעות לארגז האוצרות שלו. ידעתי שיש לו שם מין כדור כזה מחובר לרצועות שנקרא גאג, ומאוד לא רציתי שהוא יעשה בו שימוש עלי, ולכן שתקתי והנחתי לענר למצוץ את אברי. הוא היה באמת מוכשר מאוד, או שאני הייתי חרמן מאוד, כך או כך גמרתי די מהר בפיו והוא כל כך התגרה והתרגש מכך עד שגמר גם כן, בלי רשות, וזרעו ניתז על רגלי ועל הרצפה.
איציק כמובן כעס ונזף בו, ואחרי שפקד עליו ללקק את הזרע מהרצפה ומרגלי הוא פקד על ענר לשכב על ברכיו ולספוג עוד מנת הצלפות. פה כבר כשל כוח סבלי, הרצועות הקלועות הללו הכאיבו לי מאוד, ופשוט נמאס לי. "תשחרר אותי כבר!" צרחתי והתחלתי לטלטל את גופי בחוזקה עד שהכורסא איבדה את שיווי המשקל ונפלה יחד איתי. ענר טוב הלב חש אלי ועזר לי לקום, משחרר אותי תוך כדי כך מהאזיקים, ומרגיז בכך את איציק עוד יותר.
"אתה, ניר, תתלבש ועוף מפה לכל הרוחות, ושלא תחזור יותר!" צעק עלי בזעם, "ואתה ענר, תעזור לו להתלבש ואחר כך בוא הנה ותקבל את העונש שלך."
"אתה לא חייב ענרי, אתה יכול לבוא איתי." לחשתי לענר שעזר לי ללבוש את חולצתי.
"תודה, אבל אני רוצה להישאר." השיב לי ענר בפנים סמוקות, עיניו היפות נוצצות בהתרגשות, ורגע לפני שיצאתי משם, משאיר אחרי את מברשת השיניים שלי, עוד הספקתי לראות אותו נשכב בצייתנות על ברכיו של איציק שישב על דרגש מרופד, אוחז בידו את השוט המפחיד עם עשר הזנבות, מוכן להנחית אותו על עכוזו הרך של ענר.

3. חופשי סוף סוף
הייתי מזועזע מאוד מהפגישה האחרונה אצל איציק. גם בגלל כל עניין הקשירה המאוד לא נעים וגם בגלל ענר. העובדה שאיציק זרק אותי לפני שהספקתי להעיף אותו קודם גם הציקה לי לא מעט. הוא פגע באגו שלי והשפיל אותי, ובניגוד לענר אני לא מצאתי את המעמד הזה מחרמן. האמת שרתחתי מעלבון, וחשתי צורך עז לנקום, ואחרי שהתקלחתי ונחתי קצת החלטתי שהגיע הזמן לעשות לימונדה מהלימון החמוץ הזה והתקשרתי לשביט.
בעיקרון אני לא אוהב מלשינים וחושב שגם אם אתה יודע שמישהו בוגד בבן זוגו עדיף שתשמור את המידע הזה לעצמך. שום דבר טוב לא יוצא מזה שמתערבים בין בני זוג ומוטב לשתוק במצבים כאלה, אבל מאחר ורתחתי מכעס ומעלבון והייתי מאוהב כמו דביל בשביט פשוט לא יכולתי להתאפק. קיוויתי שאחרי שאגלה לשביט מה מעולל בן זוגו עם האקס הטרי שלי הוא ייפול לזרועותיי בבכי, ושנינו נלך לעבר השקיעה שלובי יד בעוד ענר ואיציק הופכים להיסטוריה רחוקה ומטושטשת. אם הייתי רגוע ולא מעורב רגשית הייתי מבין שאני עושה טעות, אבל הייתי נסער וכעסתי מאוד, ולכן, אחרי שגיליתי לשביט שאני ואיציק כבר לא סובבתי את השיחה - בצורה די מגושמת, אני מודה - ככה שבסוף פלטתי את הסוד הנורא – ענר בוגד בו עם איציק.
במקום ליפול לזרועותיי שביט התעצבן מאוד, בעט בשולחן, הפיל את כוס הבירה והיה די קרוב להכות אותי. מזל שהיה לי די שכל לא לספר לו מה באמת קרה שם, לא ממש שיקרתי, אבל שמרתי לעצמי חלקים לא נעימים מהאמת, ואפילו ביקשתי סליחה שהלשנתי. בסוף הוא נרגע ואפילו הודה לי שסיפרתי לו על הבגידה של ענר, הבטיח שהוא לא שונא אותי ואחר כך הסתלק.
קיוויתי שהוא יעשה לענר סצנה גדולה ורועשת ואחר כך יחזור אלי, הרי אין מצב שהם ימשיכו לגור יחד, נכון?
לא נכון. הם כן המשיכו לגור יחד. זה באמת הימם אותי, צעקתי על שביט כמו איזה טמבל, צעד מטופש, אני מודה, אבל הייתי כל כך מאוכזב... אמרתי יותר מידי ואפילו המצאתי כל מיני שטויות רק כדי לגרום לשביט להעיף את העבד של איציק, וכששביט התקשר אלי אחרי הצהריים הייתי בטוח שזהו, הצלחתי והוא זרק את ענר וסוף סוף הוא יהיה כולו שלי.
הוא בא לדירה שלי מאוד מדוכדך ועצוב, וכמו תמיד כשאנחנו יחד זרמנו למיטה, רק שהפעם זה לא הלך. אולי זו הייתה טעות לגלות לו ששיקרתי ובעצם איציק הוא זה שהעיף אותי ושמעולם לא גרנו יחד וסתם המצאתי שסבלטתי את הדירה שלי?
שביט לא אמר כלום על השקרים שלי, אבל לא אהבתי את מה שגיליתי על עצמי בגלל הפרשה העקומה והמגעילה הזו עם איציק וענר, הדעה שלי על עצמי, שאף פעם לא הייתה כל כך טובה, ירדה לשפל המדרגה. אולי בגלל זה לא הצלחתי לתפקד במיטה עם שביט? בסוף סתם ישנו יחד מחובקים, בלי סקס ורק למחרת בבוקר קמנו רעננים ופחות עצובים ואז סוף סוף היה זיון.
הייתה לי הרגשה מוזרה שזו הפעם האחרונה שלנו יחד, שזו בעצם פרידה ובמובן מסוים צדקתי. נכון, המשכתי להיפגש עם שביט וליהנות מהסקס איתו, אבל משום מה אחרי שהוא התגבר על הבגידה של ענר והמשיך לחיות איתו איכשהו ירד לי משביט. נכון, המשכתי להיות חבר שלו ולחבב אותו ולהתפרע איתו במיטה, אבל הקראש המטורף שהיה לי עליו במשך זמן רב כל כך גווע סוף סוף ונעלם.
האם זה בגלל שהוא הכניס מכות רצח לאיציק שאחרי הכל לא אנס את ענר ולא אילץ אותו לעשות כלום, והיה מבוגר ממנו באיזה עשרים שנה ולא ממש יכול היה להחזיר לו חזרה? או שאולי בגלל שהוא נעשה מין איציק משודרג והשפיט את ענר בדיוק כמו איציק בשעתו, מתייחס אליו כמו אל איזה עבד חסר רצון וכבוד עצמי? לא יודע בדיוק מה הסיבה, אבל עובדה שאחרי שאיציק הסתלק מחיי יכולתי להביט בראי בשמץ של שביעות רצון, לעמוד זקוף להחזיר לעצמי מבט ישיר וכמעט להיות מרוצה מאיך שאני נראה, ומאוד שבע רצון מזה שכבר לא כל כך אכפת לי ששביט ישן עם ענר היפה והכנוע ולא איתי.
"תכיר, זה תמיר, הוא הסטז'ר החדש אצלנו, הוא בא לפה כי הוא החליט שהגיע הזמן שהוא יהיה מתואם עם השם שלו." חייך אלי שביט וטפח קלות על בטנו העגלגלה של תמיר שהתכווץ במבוכה ונראה כאילו הוא מעדיף להיות במקום אחר.
"אל תשים לב אליו, הוא פשוט לא מבין... שביט הוא אחד מהמעצבנים האלה שאף פעם לא עולים במשקל." חייכתי בחביבות אל תמיר הנבוך, והוריתי לשביט לעוף לי מהעיניים.
"בתנאי שנלך לשתות בירה אחרי שתגמור את המשמרת." קרץ אלי שביט.
"אין בעיות, קבענו." השבתי, להוט להיפטר ממנו.
"אתה ושביט... אתם, אה... אתם ביחד כאילו?" תהה תמיר בסקרנות, מביט בי במבט פיקחי. איזה בחור יפה ואיזה עיניים מדהימות יש לו, חשבתי, אם הוא רק ירזה קצת... "אנחנו רק ידידים ששותים לפעמים בירה יחד." שיקרתי, מרגיש שהבחור העגלגל הזה שניצב לצידי לא מאמין לי, "אז מה מביא אותך לפה תמיר?"
"כמו ששביט אמר, אני רוצה להוריד במשקל ולהתחטב קצת, הנה האישור מהרופא."
בחנתי את האישור וראיתי שהבחור אולי לא רזה, אבל בהחלט בריא.
"אני מבין." הנהנתי, "כדאי שתדע שזו עבודה קשה שתחייב אותך להיות פה הרבה זמן, לשנות את התזונה שלך, להוציא הרבה כסף ולהזיע, יש איזה סיבה מיוחדת שאתה רוצה לעשות את זה לעצמך?"
"כן, בטח, אני רוצה להיראות יותר טוב, לקנות בגדים צמודים, להשיג יותר סקס, נמאס לי שחוסמים אותי באטרף בגלל שאני שמן.
הנהנתי שוב, "זאת אומרת שאתה רווק והומו?" חייכתי אליו.
"כן, וגם חרמן ונואש לזוגיות." חייך אלי תמיר חזרה חיוך מקסים מעוטר בגומות חן מתוקות.
אני מבין, אם ככה הגעת למקום הנכון." הבטחתי לו, ואחרי שהוא סיים את האימון הראשוני הזמנתי אותו לבוא לשתות איתי ועם שביט שהביט בי מתפלא ומאוכזב, אבל שתק כשבתום הבירה במקום לחזור איתו לדירתי כמו שעשינו תמיד ביקשתי מתמיר טרמפ לדירתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה